Er du vores nye ejendomsadministrator?

Aarhus

Har du erfaring med ejendomsadministration og kendskab til lejeloven? Er du kundeorienteret og har du mod på at blive udfordret med en bred vifte af administrative opgaver inden for ejendomsadministration og – i mindre omfang – bogholderi? Så er du måske den kandidat, som vi søger til vores kontor i Aarhus.

Byggeselskab Mogens de Linde administrerer og udvikler egne ejendomme i Aarhus og København og beskæftiger i alt 30 medarbejdere i den daglige drift.

Vi er én af landets førende spillere indenfor fredede og bevaringsværdige ejendomme, og for os er det en kunstart at istandsætte ejendomme med respekt for historien og kulturarven. Vi er en familieejet virksomhed, vi sætter et højt kvalitetsniveau, vægter troværdighed og baserer os på godt købmandskab.

Stillingen

Som ejendomsadministrator hos Byggeselskab Mogens de Linde kommer du til at sidde med ansvaret for diverse administrative opgaver af byggeselskabets bolig- og erhvervsejendomme. Fra vores hovedkontor i Aarhus Nord, vil du få ansvaret for din egen ejendomsportefølje, primært bestående af boliglejemål, som du varetager totaladministrationen af.

Det betyder at du får en alsidig hverdag, hvor du:

-        Håndterer lejeopkrævning, lejekontrakter, flytteafregninger og varsler lejereguleringer.
-        Udarbejder forbrugs- og fællesregnskaber, afstemninger og regnskab til revisor.
-        Er i kontakt med lejere, driftsleder, håndværker m.fl.
-        Fremviser boliglejemål og foretager flyttesyn.
-        Annoncere ledige boliglejemål på bl.a. boligportalen.
-        Foretager budgetter, afstemninger og indberetninger til boliglejemål.
-        Opdaterer og vedligeholder kundedatabasen i UNIK.
-        Regnskab vedr. ind- og udvendigt vedligehold samt indberetter til Grundejernes Investeringsfond.
-        Varsler omkostningsbestemt leje og forbedringsforhøjelser.

Med fokus på kunden vil du i tæt samarbejde med dygtige kollegaer blive et vigtigt bindeled mellem byggeselskabet og vores lejere, og du er med til at sikre, at vi leverer en effektiv og god service.

Kvalifikationer

Du er formentlig uddannet ejendomsadministrator eller lignende, og har gerne minimum 3-5 års erfaring med den fulde administration af udlejningsejendomme. Du er vant til udarbejdelse og håndtering af boliglejekontrakter, og din indsigt i ejendomsbranchen er upåklagelig, da du har kendskab til lejeloven og er skarp på det lejeretslige fagområde. Du er velformuleret på dansk og engelsk, såvel mundtligt som skriftligt. Har du flair for IT og kendskab til systemer som UNIK Bolig 4 og Office-pakken, er det et stort plus.

Som person besidder du et stort servicegen og formår at kunne prioritere mellem de mange bolde du har i luften. Du nyder en hverdag som den supporterende rolle, hvor du er selvkørende – og er i dialog med – mange forskellige mennesker, både eksternt og internt. Du trives i en omskiftelig arbejdsdag, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Det er derfor vigtigt at du har en struktureret tilgang til dit arbejde, og at du har lyst til at være med til at træffe beslutninger.

Du tilbydes

En afvekslende og selvstændig hverdag i en professionel virksomhed, samt et udfordrende job, hvor egen indsats er afgørende for din succes.

For at hjælpe dig til succes i jobbet bidrager vi med:

-        En fast attraktiv lønpakke med pensionsordning samt sundhedsordning.
-        Muligheder for løbende at udvikle dig personligt og fagligt.
-        Dygtige kollegaer du dagligt kan sparre med.
-        En lækker frokost- og morgenmadsordning. 

Den ugentlig arbejdstid er 37 timer. Tiltrædelse snarest muligt.

Er du interesseret?

Send din ansøgning og CV til os på mwe@delinde.dk snarest, da vi løbende indkalder relevante kandidater til samtale.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Martin Werenfeldt på +45 28 93 79 00.

Vi glæder os til at høre fra dig

Vi har gemt det bedste af historien til dig.